Pár ítélet a VB-re és a magyar Ligára, amíg nem jön új FAQ

2018/04/26. - írta: Promie Motz

panicing.png

Köztük a most szombaton megrendezésre kerülő Budapest Regionals 2018-on is, ami egyben IV. Ligaforduló.

Hátul a magyar fordítások (köszönet Nemes Balázsnak!)

Q: If I call Palpatine on my Lightweight Frame roll, what dice can I change?

A: Only the die rolled for Lightweight Frame

Q: Torani attacks a ship and uses her ability on the defender. Can Jostero fire at that ship which took a damage?

A: No, the ship is still the defender and cannot be targetted by Jostero.

Q: When using Flight-Assist Astromech, can I measure then choose not to perform a boost or barrel roll?

A: No, the player must declare their intent to do a boost or barrel roll prior to measuring.

Q: Can you use Juke on the evade given from reinforce?

A: No, Juke happens first.

Q: Miranda with a cruise missile and Jan Ors nearby. How many dice can it roll?

A: This is a hard cap of 5 dice.

Q: Scum Nym runs over a cluster mine. Does the mine explode or not? Does Nym ignore triggering it or just the effect?

A: The bomb still detonates. Only the effect is ignored.

Q: A ship lands on a proximity mine and Rebel Nym prevents it from exploding. Does Nym have to reuse his ability at the beginning of the planning phase because it's a new round?

A: Yes, if the ship is still overlapping the mine, Nym must choose to let it detonate or not trigger in planning phase

Q: When applying the affect of a tractor beam token, can the boost/barrel roll template overlap an obstacle?

A: Yes

Q: A bomb triggers which could cause multiple nested effects. What triggers when?

A: Bomb owner chooses who is hit first. Trigger any nested effects using initiative. Then proceed to the next ship hit by the bomb.

Q: Can Lowhhrick give an evade to a ship that is locked and being shot by Omega Leader.

A: No, Lowhhrick causes the ship to do the add, which it cannot do because of Omega Leader.

 

K: Ha Palpatine-t használom a Lightweight Frame dobására, melyik kockát változtathatom meg? 
V: Csak azt, amit az LWF miatt dobtál.
K: Torani megtámad egy hajót, és használja a képességét a védőn. Ekkor ez lehetővé teszi Jostero-nak hogy sebezze a sebződött hajót? 
V: Nem. A védő az védő. 
K: Amikor a Flight-Assist Astromechet használom, mérhetek mielőtt bejelentek egy boost//barrel roll akciót?
V: Nem, előbb bejelented hogy mit tennél, utána mérsz. 
K: Juke-ot lehet a reinforce kitérésére használni? 
V: Nem, azért mert a Juke előbb jön.  
K: Miranda Cruise missile + Jan Ors kombót használ, összesen mennyi kockát dobhatok? 
V: Maximum 5 darabot. (Azért, mert a maximum FAQ szerint csak minden után lesz releváns, lehet így olvasni)
K: Scum Nym rálép egy Cluster Mine-ra. Felrobban? 
V: Fel, viszont a hatását figyelmen kívül hagyja. 
K: Egy hajó Proximity Mine-on áll. Rebel Nym nem engedi felrobbanni. Kell-e, és mikor kell használni a képességét, hogy a következő körben se robbanjon be? 
V: Igen, ha még rajta áll, a planning phase-ben hozod ezt a döntést.(Tehát, erre a körre tiltja le. Ez alapján, ha más lép rá, akkoris. Meg így tárcsázás közben halhat hajó. Móka. Valószínűleg kap FAQ-t ) 
K: Tractor beam template áthaladhat akadályon?
V: Igen. (Azaz, várható a második javítása.)
K: Egy bomba egy sor effektet okoz. Mi a sorrendjük? 
V: A bomba tulajdonosa eldönti a sebződés sorrendjét, ezen belül initiative dönt. 
K: Lowhhrick adhat-e evade tokent OL által lockolt és támadott hajóra? 
V: Nem, mert Lowhhrick nem közvetlenül adja a tokent, hanem a hajónak adja a lehetőséget, hogy hozzáadjon. 
(" the defender adds 1 evade result."  Viszonylag jól ketté lehet választani, mi az ami működik OL ellen. Palp pl csak akkor ha nem magára használja. Szerintem logikus )
komment

A bejegyzés trackback címe:

http://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr7613872288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.