CRCL Darth Vader Quickdraw Nu listája ellen Final Formmal

2018/04/19. - írta: Promie Motz

VASSAL LIGA 6. Szezon

vls6_crcl.png

Van, amikor az ember, mint Neo a mátrixban, átlát mindent. Van, amikor az ember csak behunyja a szemét és imádkozik. Na ez a meccs ez utóbbi volt.

Megfogadtam, hogy eredménytől függetlenül minden VASSAL Liga 6. Szezonos meccsemet le fogom közvetíteni. Így ezt a kis fejtegetést spoiler nélkül írom.

Egy meccsel korábban eléggé megtetszett a Nym-Miranda, a Final Form. Mostani ellenfelem nem tudtam, mit fog hozni, így féltem egy kerek 100 pontos listától. Valamiért (?!) úgy véltem, egy Harpoon-Flechette cserével megtakarított 2 pont majd mekkora ötlet lesz.

Miután láttam az ellenfelem PS 11-es birodalmi ászait, Vadert és Quickdrawt meg egy Nu-t, úgy éreztem magam, mint aki egy Flechette-torpedót hozott egy Harpoon csatába... lehetne ez is egy idióma, ha már ilyen idióta voltam :D

Az ellenfél kezdeti tűzerővel, úgymond Alpha strike potenciálban jelentősen felülmúlt. Nagyon fontos volt, hogy minél kevesebb rakétát engedjek meg neki ellőni, még akkor is, ha cserébe én se lövöm el őket. Ha nem tud rakétázni, akkor a tornyoknak és bombáknak hála nálam az előny. Persze ezért nekem 2 hajó fér a listába neki meg egy 3. is.

 CRCL Listája

Nu Squadron Pilot (18)
Harpoon Missiles (4)
Long-Range Scanners (0)

Darth Vader (29)
Veteran Instincts (1)
Cruise Missiles (3)
Advanced Targeting Computer (1)
Engine Upgrade (4)
TIE/x1 (0)

"Quickdraw" (29)
Veteran Instincts (1)
Fire-Control System (2)
Harpoon Missiles (4)
Advanced Optics (2)
Guidance Chips (0)
Special Ops Training (0)

Total: 98
View in Yet Another Squad Builder

Én listám

Captain Nym (Rebel) (30)
Veteran Instincts (1)
Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Harpoon Missiles (4)
Bomblet Generator (3)
Trajectory Simulator (1)
"Genius" (0)
Guidance Chips (0)
Havoc (0)

Miranda Doni (29)
Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Flechette Torpedoes (2)
Sabine Wren (2)
Cluster Mines (4)
Thermal Detonators (3)
Experimental Interface (3)

Total: 98
View in Yet Another Squad Builder

SPOILERES KONKLÚZIÓ: eszméletlen sok múlt Vader lebombázásán. Azonban ha kihátrál a csatából, vesztett volna egy hajót, mire visszakóvályog az összecsapásba. Szóval, mivel ő tőlem rövid manővert várt (valószínűleg a rakétázás érdekében),  így nem lehet lehurrogni ellenfelemet ezért a döntésért. Utána a meccs vége kvázi papírforma, de Nym túlélése meglepő. Sok a 10 élet, főleg, ha a végén igyekszem bújtatni.

Vörös Ötös, készenlétben!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr1813848438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása