VASSAL Liga 6. Szezon - az EB második ellen

2018/04/12. - írta: Promie Motz

Final Form xxkenxx Dash-Mirandája ellen

vls6_ken.png

Ímhol visszatért a blog egy kis vloggal. Vagy mi. A lényeg, hogy elindult a VASSAL szezon és kijött egy új module (8.0.0), ami megoldott pár bugot, ami ellehetetlenítette a videók közvetítését. De most ez megoldhatóra redukálódott. Azért lett pár vágás a videóban.

Egy új ligában mindig jó kérdés, hogy mivel repül az ember. Természetesen lehet váltani a meccsek között, de stílusosan kellene nyerni. 

De azért nyerni is kéne. 

Első meccsre Corran-Fenn-Lórikot vittem, és nagyon kikaptam vele (még előző modul alatt). Így úgy éreztem, a jelenlegi viszonyok között Corrant jegelni kellene kicsit. Mirandában gondolkoztam, de sejtettem, hogy mostani ellenfelem, ken (2017 eb második, regionális bajnok mind Dash Mirandával és korábban már játszottunk Dash Miranda teljesen mirror meccset VASSAL ligában [khm, nyertem, de abból nem lett anno videó]), feltehetőleg Dash Mirandát fog hozni. Nem volt kedvem még egy mirrorral megpróbálkozni, csak nagy a stressz ha az ember elveszti őket.

Így más, Mirandát magába foglaló lista után néztem. Lórikot ki akartam hagyni a buliból.

Hm. Metawing első helyezettje:

Final Form

hm

hm

final form shaving cream

Hogy mi is az a Final Form? 

A lista, ami egyszemélyben kicsapta a biztosítékot a játékosoknak. Harpoon, Proton, Trajectory, Genius, magas ps pajzstöltés, TLT. Csupa móka

Na azért sokat gyengített a kombón a Genius nerf és hogy trajectoryval nem működik a kombináció, ezzel együtt én eléggé elkerültem eddig. Most is egy sajátos, akcióbombát tartalmazó variánst variáltam össze. Az Advanced SLAM nerf miatt Experimental interfaceszel.

Saját listám:

Captain Nym (Rebel) (30)
Veteran Instincts (1)
Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Harpoon Missiles (4)
Bomblet Generator (3)
Trajectory Simulator (1)
"Genius" (0)
Guidance Chips (0)
Havoc (0)

Miranda Doni (29)
Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Harpoon Missiles (4)
Sabine Wren (2)
Cluster Mines (4)
Thermal Detonators (3)
Experimental Interface (3)

Total: 100
View in Yet Another Squad Builder

Ken listája

Dash Rendar (36)
Lone Wolf (2)
"Mangler" Cannon (4)
Rey (2)
Burnout SLAM (1)
Smuggling Compartment (0)
Outrider (5)

Miranda Doni (29)
Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Sabine Wren (2)
Bomblet Generator (3)
Cluster Mines (4)
Experimental Interface (3)

Total: 99
View in Yet Another Squad Builder

A meccsről. Ki tudja-kire rákényszeríteni az akaratát? Kinek a játékát játszuk? Ki jön-ki ebből jobban? Ezek azok a kérdések, amiket szeretek megkérdezni egy meccsen, és nem azt, hogyan gurultak a kockák.

Vörös Ötös, készenlétben!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr7213829784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása