HXTC - Hungarian X-Wing Team Championship szabályok

2019/04/28. - írta: Promie Motz

hxtc_19.png

A magyar csapat verseny, a HXTC szabályai az Egyesült Királyság Csapatverseny szabályait fogja használni.

2019.06.16. Hungarian X-Wing Team Championship, Budapest

Jelentkezés és Helyszín:  később.
Star Wars X-Wing, második kiadás Extended formátum.

Minden csapat 3 játékosból áll,és mindenki más frakciót hoz a 7 frakcióból.

Minden sereg 200 pontból építhető, az első és második kiadásban megjelent akadályokból (kivéve az epic akadályok) 3-at kell hozni a listához.

A Limitált szabály a  csapat 3 listájára együttesen érvényes.

Minden kör 75 perces lesz, plusz 10 perc a párosításokra. A játékosok elkezdhetik a meccseiket korábban is, a párosításra szánt 10 perc lejárta előtt, ha a két csapat kapitánya hamar kiválasztják a párosításaikat.

Csapatkapitányok

Minden csapat kiválaszt egy csapatkapitányt már a nevezésben

A csapatkapitány felelős a csapat eredményeinek a jegyzéséért. Amennyiben azoakt bejelentik, már nem módosíthatóak.

A csapatkapitányok vesznek részt a nap folyamán az esetleges csapatkapitányi megbeszéléseken.

Minden csapat összeadja a 3 listájának a pontösszegét.

A legkevesebb pontból érkező csapat választhat, hogy ők határozzák meg az első párosítást, vagy ők határozzák meg a második párosítást. A maradék 1-1 játékos alkotja a haramdik párosítást.

A játékokat hagyományosan játszuk, minden érvényes versenyszabállyal. Egyetlen különbség (UKTC szabályokhoz képest is), hogy a csapatkapitányok adhatnak általános utasításokat és információkat a csapattagoknak (játszon agresszívabban, mi lett a másik meccs vége, stb.), de nem mondhatnak konkrét taktikai elemeket (hogy most kell ezt a kártyát használnod, ne felejtsd el, ezt lépd, ne azt). Kötelező játék effektus mulasztását észlelve a csapatkapitánynak bírót kell hívnia.

Az a csapat nyer, aki a 3-ból legalább 2 meccset nyer meg. Ezért a nyertes csapat 1 Csapat Győzelem pontot kap, a vesztes csapat 0-t.

A csapatok a nyertes meccsekért Játék Pontokat kapnak (Game Point)

Margin of Victory-t a csapat 3 meccsének összegéből számítunk.

A döntetlen meccseket final salvo dönti el.

Az a csapat nyer, amelyiknek a legtöbb Csapat Győzelem pontja lesz a nap folyamán. Döntetlen esetén a döntő szempont a Játék Pontok száma, ha ez is megegyezik, utána jön a Mov.

A verseny előre láthatólag  5 fordulóig fog tartani. Ha ezután még valahol döntetlen lenne, akkor az érintett csapatokból mind a 3-3 játékos final salvo-zik. Amelyik játékos a legtöbb hit-kritet gurítja, az megnyeri az egész csapatának a final salvot.

In English, the rules of the UKTC are used except of the fact that team captains (and only team captains) can coach their teammates in general ways during the games such that they should play defensively or offensively for the rest of the game, tell them scores about and results of other matches. Team captains cannot tell exact strategies, or manouvers to their teammates nor can they remind their teammates about timing windows for effects. In the case that a team captains observes that some mandatory elements of the game was forgot, he must call a judge over.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr3814792282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása