Red Squadron Podcast 11 - Csapásmérő TIE alakulatok

2016/12/20. - írta: Promie Motz

rsp10a.jpg

A felvétel még a Zsivány egyes megnézése előtt történt, így nyugodtan hallgassák meg azok is, akik nem látták még esetleg a filmet.

50 percben beszélünk arról, miért lesz jó, vagy kevésbé jó ez a hajó. A tovább gomb után részletes csomag bemutatót is láthattok!

A Show felvétele óta Bendzsi egyszer laposra vert TIE Striker Swarm-mal, extrém gyors és kiszámíthatatlan, nehezen blokkolható, remek blokkoló seregről beszélünk. 

00:00 Show megnyitás

00:45 Statisztikák, Imperial Trainee, cím, tárcsa

06:40 Más hajókhoz viszonyítva. Meglepetés SABINE

10:42 Lightweight frame,KIEGÉSZÍTÉS: a hozzáadott dice results is kockaként kezelendő.

Kiszivárgott (rosszul!), hogy a PS 4-es 19 pont. Igazából 20 pont lett.

26:40 Countdown, a túlélő

29:50 Pure Sabacc, a nagyágyú

34:05 Duchess, a legjobb kém a világon

40:00 A Swarm ereje

42:18 A Swarm vezére

49:13 Show Zárás

 

Tárcsa és a manőverek

Fejlesztés kártyák

A nulla pontos cím, az adaptálódó csűrők lehetővé teszik, hogy az egyik legegyedibb mozgás-mintával rendelkezzen a hajó.

Közvetlenül a tárcsa felfedése előtt, ha nem vagy stresszelve, végre kell hajtanod egy fehér 1-es enyhe vagy előre manővert. Minden szó számít.

Amíg nem látja az emberjátékban, addig nem tudja, mennyire jó.

Ha az ellenfelünk előttünk lép, akkor már nagyon nagy szabadsággal tudjuk módosítani a végleges pozíciónkat a kezdeti címből adódó mozgással. Ha ez nem elég, még mindig jöhet egy barrel roll a végén.

A Lightweight Frame lehetővé teszi, hogy a 2 vagy kevesebb agility-vel renelkező TIE-ok jobban védekezzenek sok szituációban. Ha kevesebb védekező kocka van a dobásban, mint támadó kocka, akkor dobhatsz még egy kockával. Ez azért remek lap, mert a 2 kockás támadással rendelkező hajók ellen nem ad semmi pluszt, ők eleve küszködnek a sok agillity-s hajók ellen. A sok támadó kockával bíró támadások ellen meg szinte stabilan ad egy kockát, és ezen hajók ellen voltak bajba például a Bomber-ek vagy TIE/SF-ek. TIE Bomber Shuttle-ök pedig Guidance Chips-et se szeretnének magukra, így ott lehet, előfordul, ha 

A hozzáadott kocka és kocka-értékek közti különbség benne van a FAQ-ban, a hozzáadott kocka érték is kockának számít. Így ha Finn ad egy üres kockaértéket, akkor az is számít ebből a szempontból.

Egyedi EPT. Elsődleges fegyverrel végrehajtott támadás  során, válasz ki legfeljebb 2 másik baráti hajót, akik a saját tűzívükben, Range 1-3-ban látják a védekezőt. Távolíts el 1 evade tokent  a kiválasztott baráti hajókról, majd minden eltávolított tokenért cserébe eggyel több támadó kockával guríthatsz.

Pilóták

17 pontért jobban szeretjük, mint az Alpha Squadron Interceptor-okat. 

18 pontért jön a PS 3-as.

20 pontért a PS 4-es EPT-vel.

Egy remek "túlélő". Ha védekezel, és nem vagy stresszelve, akkor az eredmények összehasonlítása lépésben, 1-et sebződhetsz, és figyelmen kívűl hagyhatod az összes kockadobás. Ha így teszel, akkor kapsz 1 stresszt.

Érdekes lehetőségeink lesznek, például ion vagy tractor támadások ellen, egyet sérülhetünk, és az "on hit" effekteket elkerülhetjük. 

Ha meg tudunk szabadulni a stressztől, például Yorr, akkor egy körben többször is alkalmazhatjuk a képességét. egyébként le lehet lőni egy körben 2-3 támadással.

Ha támadsz, és 1 vagy kevesebb sebzéskártya van rajtad, plusz egy támadó kockával dobhatsz. Legolcsóbb 4 kockás hajó. Persze csak amíg vigyázunk rá.

Csak ezen kiegészítő lapjaival kombinálva, Pure Sabacc 7 kockával támadhat Swarm Leader-rel és 2 evade-elő baráti hajóval.

Figyelmen kívül hagyhatod a Cím kártyádon lévő, kötelező mozgást, ha akarod. Még több lehetőség. Talán nem annyira erős, de PS 10-re felvéve az egyik legjobb Arc-dodger lehet.

Hasonló szituáció, mint az első ábrán. Duchess-nek lehetősége van a vártnál sokkal kevesebbet előre mozognia, amire nehéz számítani, és kikalkulálni egy olyan mozgást, ami minden opciót jól lefed.

Van lehetőség ebben a hajóban?

A Swarm-ok úgy néz ki, működni fognak. Én az ászokról sem mondtam le. 

Ha összemossuk kicsit a két ötletet, akkor egy Howlrunner-es, nevesített Swarm-ot is kipróbálhatunk. 

  • "Howlrunner" (18)
  • Academy Pilot (12)
  • "Duchess" + Adaptability + Adaptive Ailerons (23)
  • "Pure Sabacc" + Swarm Leader+Lightweight Frame (27)
  • "Countdown" (20)

Kit lőne itt az ellenfél? Az Academy Pilot remek blokkoló, sok gondot okozhat az ellenséges seregnek. Pure Sabacc a nagyágyú, de Howlrunner mindenkinek újradobást ad. Duchess a végén nehezen elkapható ellenfél lesz, 1v1 ellen pedig Countdown-ra minimum 4 lövés kell, mire meghal. 

Nem mondom, szaladjon el mindenki venni 5 TIE-Striker-t, de nem lepődnék meg, ha néha-néha remek helyezéseket érnének el velük.

Vörös Ötös, készenlétben!

Megjegyzés:

Vége az első szezonnak! A Quadjumper átcsúszik jó eséllyel január közepére. Az idei, heti egy részt felváltja egy feltehetőleg két hetente megjelenő adás. Kellemes ünnepeket kívánunk nektek előre is!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr8812053949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása