Dash és Poe a Lázadó Swarm ellen

2017/03/20. - írta: Promie Motz

 Rafy (akinek egy korábbi írását már itt olvashattuk) úgy érezte, megízlelteti velem a saját orvosságomat, és Dash Rendar, valamint Poe Dameron ellen repülhettem a jelenleg általam preferált ZZYZZY Swarm-mal [ejtsd, zi-zi swarm]. A torpedós Y-szárnyúak jelentős pusztítást tudnak végezni, akár még az Outrider-t is súlyosan megsebezhetik egy sortűzre. Ehhez csak az kell, hogy a két ellenséges, mobilis hajó ott maradjon egyszer óvatlanul a célkeresztemben.

Társkommentátor, ToThBebe! A következő részben az ő egyik meccsét nézzük meg, ahol a híres-hírhedt TIE Swarm ellen repül.

ZZYZZY Swarm (Blair Bunke listája)

Bandit Squadron Pilot (12)

Bandit Squadron Pilot (12)

Bandit Squadron Pilot (12)
XX-23 S-Thread Tracers (1)
Guidance Chips (0)

Bandit Squadron Pilot (12)
XX-23 S-Thread Tracers (1)
Guidance Chips (0)

Gold Squadron Pilot (18)
Autoblaster Turret (2)
Extra Munitions (2)
Plasma Torpedoes (3)
Guidance Chips (0)

Gold Squadron Pilot (18)
Autoblaster Turret (2)
Extra Munitions (2)
Plasma Torpedoes (3)
Guidance Chips (0)

Total: 100
View in Yet Another Squad Builder

 Rafy Dash - Poe listája

Dash Rendar (36)
Push the Limit (3)
Heavy Laser Cannon (7)
Kanan Jarrus (3)
Inertial Dampeners (1)
Smuggling Compartment (0)
Countermeasures (3)
Outrider (5)

Poe Dameron (PS9) (33)
Push the Limit (3)
R5-P9 (3)
Pattern Analyzer (2)
Integrated Astromech (0)
Black One (1)

Total: 100
View in Yet Another Squad Builder

SPOILER: Ahogy a videóban is mondtam, 2 komoly hibát vétettem szerintem. Az első, amikor Poe-t az 5. körben nem tudtam újra megblokkolni (csak később vettük észre, hogy ott nem léptettük a kör számlálót). A másik pedig, amikor a 8. körben visszafordultam Dash-re. Ez volt a súlyosabb hiba. Az, hogy elfelejtettem a Counter Measures-t, külön nem javított a helyzeten.

Határozatlan lettem menet közben, megijedtem, hogy nem működik a mostani taktika, és akkor váltottam stratégiát, amikor már késő volt.

Onnantól kezdve a számok érvényesültek. A maradék 4 hajó már majdnem körönként elveszít egyet, amikor Dash és Poe is ugyan azt tudja lőni, akkor ez teljesen reális.

Szerintem ebből a meccsből lehet tanulni, hogy mennyire fontos a jó helyezkedés, és mennyire rossz lehet az, amikor az ember találomra váltogatja a célpontjait.

Vörös Ötös, készenlétben!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr1812353077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása