Az első Store Championship - részletes beszámoló 1. rész

2017/06/15. - írta: Promie Motz

op_store_champ_may-track_slider.jpg

Egy több részes beszámoló az első, 41 játékost felvonultató magyarországi Store Championship-ről.

20170611_151934.jpg

SPOILER - végeredmények, Gergő beszámolója a saját mérkőzéseiről. Roland beszámolója.

A múltkor megírtam, hogyan lettem utolsó előtti egy olyan listával, amivel sokat gyakoroltam. A verseny előtti péntekig nem is értem rá hajókat feltenni az asztalra. Az Európa bajnokságon 2. helyet elérő Dash-Miranda és az első Leebo-Miranda eléggé megmozgatta a fantáziámat elég rendesen.

Akik ismernek, vagy olvassák a blogomat, azok tudják, hogy a PtL (Push the Limit) Dash nálam már egyfajta vallás. Engine Upgrade nélkül nem tudom elképzelni az YT-2400-ast, ha nem tud Range 1-be lőni a Heavy Laser Cannon és Outrider lapok miatt.

Igen, csak ezt az egy cannon-t érdemes Dash-re tenni. "Mangler"-esek kérem, kíméljenek. 

Bár...

Na jó, nem, ez egy másik téma lenne.

Mint látszik, két év Dash játék eredményezett pár beidegződést.

A tesztelendő lista első változata az alábbi volt:

Miranda Doni (29)
Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Sabine Wren (2)
Thermal Detonators (3)
Cluster Mines (4)
Advanced SLAM (2)

Dash Rendar (36)
Lone Wolf (2)
Heavy Laser Cannon (7)
Rey (2)
Outrider (5)

Total: 100
View in Yet Another Squad Builder

Verseny előtti pénteken Kovács Imi ellen gyakoroltam (akinek köszönjük az asztalszámokat!), és 1-1-et mentem a birodalmi verseny serege ellen. Mindkétszer megpróbálkoztam egy őrült bombázási kísérlettel Mirandával. A különbség, első bejött és meglephette, másodikra készült.

Számomra meglepő volt a Lone wolf  ilyen mértékű hasznossága. X-Winges pályafutásom nagyját ennek a lapnak a szidásával töltöttem. Igazából a lap jó, csak szerettem Dash kíséretét közel tartani, hogy megtoroljam a Range 1-be jutásra tett próbálkozásokat.

A pénteki teszten sikerült kicsit ráérezni a helyes Lone wolf-os játékstílusra. Ezzel együtt még szombat éjfélkor is a Twilight Imperium 3-as közös chat-ben nyüstöltem az embereket, hogy pontosan mit is hozzak. Én szívesen "beáldoztam" volna ezt a versenyt arra, hogy megtanuljak jobban bombázni két K-szárnyúval, de Dávid nagyon nyüstölt, hogy olyan listát vigyek, amihez hasonlóval sokat repültem és jelenleg jó is. -ahogy az utolsó podcast adásban beszélgettünk, itthon nem elég "meta listákat" hozni, mert az ellenfelek sem azokat hoznak csak. Itt egy kerek, jól teljesítő lista kell a jó eredményhez.

A végső lista

Miranda Doni (29)

Twin Laser Turret (6)
Extra Munitions (2)
Sabine Wren (2)
Ion Bombs (2)
Cluster Mines (4)
Advanced SLAM (2)

Dash Rendar (36)
Lone Wolf (2)
Heavy Laser Cannon (7)
Rey (2)
Burnout SLAM (1)
Smuggling Compartment (0)
Outrider (5)

Total: 100
View in Yet Another Squad Builder

Az már nem jutott eszembe, nézzem meg, hogyan repültek ezzel a listával az EB-n...

20170611_090221.jpg

A verseny napja

 A verseny napján, konkrétan a nevezés leadásakor dőlt el, hogy tényleg ezzel a listával megyek. 

Ami határozottan jó az összeállításban: orvosolja az Yt-2400-as egyik gyengeségét, azaz hogy Dash rossz a mozgékony arc-dodger ászok ellen. Ez jelenleg Fenn Rau. Ellenben Miranda ezeket le tudja könnyedén bombázni. Legtöbb lázadó összeállításhoz képest bízok, hogy én többet tudok sebezni, mint ők belém. Ami probléma lehetne, az egy swarm (HA! idehaza swarm), vagy egy erős, alpha strike lista, mint Contracted Scout-ok, vagy akár a "Murder Bossk" összeállítások, ahol egy Bossk egy Homing Missile-lal eltünteti a fél életemet egy tollvonással. Ilyen listák azért tudtam, hogy lesznek. Egy ilyen összecsapáson a cél az lett volna, ne 100-0-ra veszítsek.

A rápihenés annyira nem jött össze, hajnali 1-kor még a Hangar bay listámat raktam el (zzyzzy swarm), majd felébredtem rémülten 3 órakor, hogy az Extra munitions lap ütközik a Dash-Mirandás sereggel. Fél hatkor már keltem, háromnegyed 8-kor már a Hungexpo-n voltunk Rafy-val, ahol megcsodálhattam azt, Kenessey Marcival milyen remekül berendezték a helyet előző nap. Mint megtudtam, Rafy is Dash Mirandát hozott.

Magán a versenyen, megdöntve éppen csak a korábbi abszolút rekordot, 41-en jöttünk össze, ami azt jelentette, 5 kör svájci rendszerű játék lesz, majd a legjobb 8-ra vágunk. 

Anélkül, hogy kiszámoltuk volna, úgy tippeltük, hogy 4-1-esek és természetesen az 5-0-ások biztos bejutók lesznek és a legjobb 3-2-es is talán. Nem akartam túlgondolni, a múltkori 1-4-es utolsó előtti helyezés után, kialvatlanul úgy éreztem, játszani jöttem. Régen értem el kiemelkedő eredményt idehaza, legutolsó jó eredményem a krakkói regionálison a TOP 16 CUT-ba bejutás volt. Marhára elégedett lettem volna magammal, ha bejutok egy 3-2-es eredménnyel a legjobb 8-ba. 

Ugyanakkor elég sokan voltunk Dash-Mirandával, és van akkora egóm, hogy megmondom, zavart volna, ha más jobban szerepel az összeállítással. Ez ott a helyszínen azért már motivált arra, hogy szedjem össze magam.

Cluster Mines-okról: meglepően átlagosan gurítottak az ellenfelek többnyire. Ha legalább kettő robbant, akkor senki se gurított abból maximum sebet, illetve üreset se gurítottak 1 vagy több akna jelzőn se.

A Burnout SLAM egy másik érdekes választás. Még nem tanultam meg vele játszani, a legkevésbé jól kihasznált fejlesztés bizonyára ez volt. Látok benne potenciált, de szintén szembe megy a régebbi Dash játékstílusommal. 

Köszönet minden játékosnak, aki eljött, mert nagyon hangulatos volt ennyi embert látni, aki rajong a hobbiért. Külön köszönet minden ellenfelemnek, mert minden mérkőzésem remek hangulatban telt el. És maximális tisztelet illeti meg Kenessey Marcit, aki rengeteg időt és energiát ölt bele a szervezésbe és egész nap bíráskodott, a helyszínen volt és rendezett reggel 8-tól este 10-ig.

Első forduló, Tóth Gábor

Jan Ors + Trick Shot + Twin Laser Turret + Chewbacca + Moldy Crow + Hull Upgrade
Rey + Expertise + Tactical Jammer + Kanan Jarrus + Finn
(100)

20170611_091042.jpg

Régebb óta ismerem Gábort, és az első meccsünk egy nagyon emlékezetes összecsapás volt Dash-Eaden és Dash-Chewbacca között, ahol rengeteget blokkoltuk egymást és valamikor mind a 4 hajónk ütközött.

Most is hasonló szemléletű elemekből építkeztünk: tlt, fókusz bank, 4 kockás támadás és védekezés újradobás. Rey-nek ez lehet persze 5-6 kocka is. Ezt ellensúlyozandó nálam bombák voltak.

A kezdeménnyel a zsebemben azért bíztam ebben a meccsben. Bár a HWK-ba 8 sebet kell legalább okozni és a duplákban sem bízhatok annyira Csuvi miatt, mint más seregekben.

Miranda a pálya jobb szélén kezdett el helyezkedni egy jó bombázáshoz, míg Gábor hajói lassan haladtak a saját pálya oldalának szélén, hogy jó pozícióból fogadják a K-szárnyút. Az első 3 előre, slam 3 enyhe, Cluster bombs kombinációból mindhárom bomba jelző Rey útjába esett, a második adag bomba ellenben senkit se talált el!

Miranda úgy halt meg, hogy Rey-nek egy élete maradt.

Rey halála után az akkor pár pajzsot sérülő Dash-sel elkezdtem a matekot: majdnem 50 perc van hátra, addig azért nem futok lehetőleg, van-e esélyem nyerni a végtelen fókusz ellen? Nekem is volt pár Rey-en szerencsére.

A nagyon jól módosító Lone wolf-fal gyakran megfogtam 1-1 tlt lövést, és lassan lemorzsoltuk egymást. 3 életem maradt a végére, 

 A Burnout SLAM-re nem volt szükségem a meccsen. Ha nagyon elfogytak volna Rey-ről a fókuszok, akkor elmentem volna rá tokent tölteni, hogy a Moldy Crow méltó ellenfele legyen a "Moldy crew".

Győzelem: 100 - 73.

Második forduló, Varga Nándor

A két "Miranda iskola" találkozása. Rakéták bombák ellen. Kicsit izgultam, mert 2 tlt nagyon gyorsan ki tudja csinálni mindkét hajómat, hát még ha az U-szárnyú is rákezd. Repültem én is rakétás Mirandával korábban, így nem akartam lebecsülni, de ha egy SLAM nélküli bombázással el tudom kapni, akkor elveszíti a királynőjét és nem cserében.

Nándor előtte a kamerás asztalon nyert, bár nem néztem a meccsét, ez azt jelenti, kis stressztől nem jött zavarba. Második ligáján így egy erős kezdést nyomott [nap végén megadtuk neki a legjobb kezdő díjat és egyből jelezte, nem érdemli meg, mert már egyszer volt, így megszavaztuk neki a frissen alapított fair play díjat is] és végén a mezőny első harmadában fejezte be a napot, nem sokkal lemaradva a ligapontokról.

Az aszteroida-mező számomra elég kedvező volt, elég sűrű, aránylag U-betűt formált úgy, hogy felém volt az alja. A terv az volt, nem rontok ajtóstul a házba, mert bármelyik hajót le tudja kapni egy körben nagy pechhel.

Ahogy felpakolta a saját oldalvonalával párhuzamosan, sejtettem, hogy vagy ott fog fel-alá menni a bombáktól tartva, vagy a másik saroknál, vagy középen befordul. A legelső opció Miranda miatt nem tűnt reálisnak. 

Óvatosan haladtam előre addig, míg el nem árulta egy íves lépéssel, hogy középen akar befordulni.

Ekkor a következő körre választás elé bírtam állítani. Dash a pálya bal szélén volt középen, Miranda a jobb szélen, ő pedig kb Range 2-re a saját pálya szélétől, de középen. Kire fog ráfordulni? Mivel Mirandára próbált Target lock-ot kitenni (ha összejött volna, elSLAMelek), úgy éreztem, ő lesz a célpont. Mivel alakzatban kell fordulnia, a jobbra kettő derékszög majd slammelve ugyan ez bíztam benne, kihúz a csávából, míg Dash remélhetőleg eléri majd az U-szárnyú hátulját. Ha Dash-re fordul rá, akkor ott SLAM-elek el, ellenben Mirandával elég rossz irányba néztem volna pár körre.

Első tipp bejött, és sikerült Dash-nek TLT viszont tűztől mentesen lövöldözni. Nándor tudatosította, a Mirandájának nem fogom meghagyni, hogy a Mirandámat lője, így áttette a Target Lock-ot Dash-re, majd a következő két körben 2 darab, 5 kockás Homing-ot lőtt ki Miranda, fókuszok Rey-ről, de keresztül kellett hozzá mennie pár űrszemeten. Visszafordítottam a Mirandámat, hogy a középső átlós folyosón visszakerüljön a harc forgatagába, hátrahagyva az U-szárnyút.

Ezért cserébe kapott 2 Dash lövést és egy Range 1-es Miranda elsődleges lövést, Dash kb 3 életen túlélte, Mirandája meghalt, az U-szárnyú pedig úgy fordult meg, hogy a korábban említett folyosóba bekerült, az én Mirandámat követve sorra kapta az ion bombákat. A folyosó legvégére ledobtam egy Cluster láncot, amiből sokat megcsípett volna, de Dash-nek sikerült 4-ből 4 sebet bevinnie az U-szárnyúba. Közben Dash lement 2 életre.

Az Y-szárnyúba akartam azért egyet lőni, de rosszul ítéltem meg az akadályokat, és azok nem adtak nekem fedezéket. A vissza TLT kétszer 3 sebet okozott az YT-2400-asnak, ezzel a Lone wolf se tudott mit kezdeni és így Dash ment a levesbe. Itt nem voltam benne biztos, a SLAM kivitt volna a tűzívből, és a 2 fókusz tokenben bíztam sajnos.

Miranda mire visszajött, egy TLT sortűz majd egy teli-találat bombázás után megnyerte a meccset.

Győzelem: 100 - 53.

Itt még nem foglalkoztam a MoV-ommal, annak örültem, mind a két hajó jól muzsikált, mint befejező egység.

Nándor kicsit csodálkozott, hogy mennyire nem hagytam azt, hogy a saját játékát folytassa azzal, hogy én kényszerítettem rá kedvezőtlen feltételek mellett a lövöldözésre. Igyekeztem röviden elmesélni, miért volt nekem nagyon kedvező az akadály felhelyezés, és hogy ezt ne hagyja a többi Dash játékos ellen. :) Mert elég sokan voltunk Dash-Mirandával.

Harmadik mérkőzés, Makfalvi Márton

Fenn Rau (28)
Attanni Mindlink (1)
Autothrusters (2)
Concord Dawn Protector (1)

Contracted Scout (25)
Attanni Mindlink (1)
Plasma Torpedoes (3)
Extra Munitions (2)
R4 Agromech (2)

Contracted Scout (25)
Attanni Mindlink (1)
Plasma Torpedoes (3)
Extra Munitions (2)
R4 Agromech (2)

Total: 98
View in Yet Another Squad Builder

Hát, ez egyike volt azoknak a felállásoknak, ahol az volt a cél, valamit csináljak Nem verhetetlen, de tippem se volt, hogyan nyerjem meg.

Marci alapvetően kellemes barátom, akinek van egy olyan rossz szokása, hogy "kellemetlen" listákat hoz, amivel szeret megizzasztani. Kisgyereke miatt mostanában kevesebbet játszott, így bíztam benne, hátha kicsit berozsdásodott. Sajnos a Jumpmasterekkel repülés olyan lehet, mint a biciklizés, mert nem felejtette el :) Apropó, igenis el lehet felejteni biciklizni, nekem egyszer sikerült.

Szóval a mérkőzés.

4:11:00-től látható a közvetítésünkben a meccsünk. Többek között, annyira a toppon voltam, hogy próbáltam Marcinak bemagyarázni, hogy ellopta a Range Ruler-em, amit az előző asztalon felejtettem. Szerencsére megoldódott.

Bal alsó sarokba tettem Dash-t, majdnem középre tettem Mirandát, ahol majd több irányba is el tud indulni. Lényegesen szétszórtabb aszteroida mező volt, de ahogy haladt a mérkőzés, azért látszott, részben jó lett számomra.

Fenn Rau ugyanakkor felkerült velem, mármint Dash-sel szemben. És első körben előre is tűzött, amennyire csak bírt, majdnem lőtte is Dash-t. :D

A második körben, hogy elkerüljem Fenn 5 előre boost akcióját, amivel bekerült volna a Range 1-embe, megpróbáltam először Barrel roll-olni Dash-sel, de mivel az nem fért be, ezért el is ment a Burnout SLAM. El kellett ekkor használni, de jobb felhelyezéssel, ezt megelőzhettem volna.

 Az első hibámat követte egy Miranda bombázás, ahol komoly sebeket vitt be egy scout-nak, de mivel Fenn Rau is arra fordult, a koncentrált össztűzben lehullott a K-szárnyú. Ebből a második hiából már nem sikerült visszahoznom a mérkőzést. 

Dash a következő körben kilőtte a sérült Jumpmastert, majd elkövettem azt a hibát, hogy a szerencsére bíztam magam. Nem tudom, ki tudtam volna szedni-e a másik Jumpot, amíg él Fenn anélkül, hogy rakétát kapjak. Helyette körökön keresztül Fenn-nel vívtam ádáz csatát, de csak akkor bírtam 4 találatot gurítani, amikor ő is 4 kockával védekezett. Cserébe alig sérültem, de aztán visszaért a másik jumpmaster, elkezdte eregetni a rakétákat, majd szépen lemorzsolódtam, mielőtt magammal vittem volna a sírba. Egy minusz egy agilitys krit Dash életét is megnehezítette. Nem a kockákon múlt hanem a hibáimon, de szinte csak a kockáim hozhatták volna vissza a mérkőzést. 

A mérkőzés legviccesebb momentuma: 4:43:00 körül Marci rájött, hogy Fenn Rau-nak nincs evade-je. :D Anélkül se sérült

Mivel az elején megbeszéltük, nagyon rövid meccs lesz, ezért néha nem kapkodtam el a gondolkozást, így viszonylag sokáig tartott a mérkőzés. Nem időre akartam kihúzni a dolgot, bíztam benne, sikerül találnom olyan manővert, amire nem számít és nyerek 1-1 viszonzatlan lövést néha Fenn-nel szemben.

Vereség: 49 - 100.

20170611_151934.jpg

Negyedik mérkőzés: Bíró Gábor

Gábor egy nagyon lelkes, csupa mosoly X-Wing játékos, akivel még korábban nem játszottunk soha, így vártam, hogyan alakul a mérkőzés.

20170611_152029.jpg

A Lothal Rebel, Zeb és Green Squadron kombinációjából mindhárom hajó Ps 3-on mozoghatott, ha már Zeb is ki lett dobva a Ghostból. A körönként 4 TLT lövés elég fájdalmasnak ígérkezett, így az volt a cél, szedjem ki a zöldikét, majd egyem meg hamar a Ghost-ot. 

A Green-nel óvatosan vagdalkoztam, próbálva elkerülni a Ghost-ot, hogy megtámogassa a kis zöld barátját. Se bombázni, se megsebezni nem tudtam őt az első pár körben, így kénytelen voltam átváltani a Ghost-ra, miközben a TLT-k úgy döntöttek, Dash-t veszik kénytelen-kelletlen célba, mert addig úgy rémlik, Mirandátval próbálkoztak, de elSLAMelt a K-szárnyú.

Dash leesett sajnos meglepően hamar és még minimális élettel az asztalon volt a Ghost is, készen arra, hogy Zeb-et kidobja. Ekkor vettem csak észre, hogy a Phantom-on van egy Sabine és Conner net is! 

A kidobáskor szerencsére Gábor rödidet ment előre Mirandával szemben, majd mögém fordult. Nagyon-nagyon néztem, milyen távban lesz az a Phantom, de kidobtam egy ion bombát és pont elérte óriási szerencsémre Zeb-et, mert ez egy seb mellett azt is jelentette, hogy következő körben is stresszes. Valamint a következő körben is eltalálta az ion bomba. Zeb és a Rebel is meghalt, maradtam az A-szárnyúval csatázni. Gábor egy jó helyzetre várt az elején, de én óvatosan pajzsokat töltöttem, mert nem éreztem úgy, a fókusz+evade akciókon átütök egyhamar. Legszívesebben lebombáztam volna az A-szárnyút. Egy nagyon rossz bombázással az A stresszelt A szárnyú elé repültem, és úgy dobtam le egy halom bombát, hogy a következő körben csak a fehér 1-es élese maradt balra, ha nem akart többet is felszántani a cluster mines tokenek közül. Itt cserébe kaptam valami pofont, de a következő körre a nézők és a mi legnagyobb meglepetésünkre a 4 kockás elsődleges, pajzségetős miranda támadásom fókusz+target lock-kal korábbról egy lövésből kiszedte az akció nélküli, ívben kerülő A-szárnyút.

Miranda 1-2 hull-al élte túl a mérkőzést, de nem kellett komolyabban félnem magától az A-szárnyútól, mindenesetre korábban leeshetett volna valamikor.

Szerintem nem használtam a Burnout SLAM-et ezen a meccsen, nem volt rá nagyon szükség/lehetőség. Magán a mérkőzésen vagy tízszer is múlt 1-1 mérés 1-2 milliméternél nem nagyobb távolságon.

Győzelem: 100 - 53.

5. Mérkőzés - Dervadelin Zoli

Concord Dawn Veteran + Attanni Mindlink + Concord Dawn Protector + Autothrusters
Asajj Ventress + Attanni Mindlink + Ketsu Onyo + Shadow Caster
Fenn Rau + Attanni Mindlink + Concord Dawn Protector + Autothrusters
(100)

Ekkor három veretlen játékos volt (azaz 4-0-és) és rengeteg 3-1-es, mint én. Megkaptam magamnak Dervadelin Zolit, aki szintén veretlen volt és mint másik szervező, ő olvasta fel a sorsolásokat is és látta a sorrendet. Közölte, olyan béna MoV-om van, hogy nekem a legrosszabb a 3-1-esek között, így esélyem sincs bejutni, ha kikapok.

Zoli, aki nem ismeri, egy csupa szív, csupa szakáll ember, aki fontos szerepet játszott abban, hogy 2015-ben, amikor elkezdtem Ligára járni, a jól megszervezett versenyeken remekül éreztük magunkat a GémKlub-ban és úgy döntöttem, mélyen fejest ugrok a játékba.

7:55:00  a mérkőzés kezdete. Már közel 8 órája ment a stream, amikor ide jutottunk. Zoli úgy lehetett vele, amíg nem hal meg Fenn Rau, addig hamar be tudja fejezni a mérkőzést.

 A sima kis Protector az utolsó volt, akit ki akartam lőni, de a Mindlinkes listák hatékonysága nagyban esik, amint egy hajó meghal.

Amikor láttam a kis Fang fighter messze került Asajj-tól, akkor körvonalazódott a haditerv. Vagy elkergetem a pálya jobb feléről, vagy megpróbálom lebombázni. 

Ahogyan konkrétan sikerült eltalálni, abban szerepet játszott az, hogy Zoli hogyan akart helyezkedni a két hajómhoz képest. Bízott benne, biztonságban lesz a bombáktól és az Autothrusters majd megvédi, vagy a cím. Azért egyik bomba token megcsípte 1+1 sebért, és Dash támadása ellen is kiblankelt teljesen.

Következő körben Fenn Rau megérkezett, mint a bosszúállás angyala, és Mirandára ráesett elég keményen. A következő körben a teljesen nyilvánvaló Cluster Mines falra is szépen számított és azokat elkerülte, így a tüzét megosztva az első szett bomba mellett lassan elnavigáló Dash-re vetette magát a mandalóriai.

Ez után Fenn Rau rá Talon Roll-olt egy aknára, ami két sebet okozott, majd Dash HLC-je is ugyan ennyit bevitt , így a PS 9-es ász elhalálozott elég korán.

Zoli a jobb MoV érdekében úgy döntött, a nagyon vérszegény Mirandát próbálja leszedni, de közben egy Sabine seb és TLT és HLC sortüzek mellett nagyon hamar lemorzsolódott a Shadowcaster.

Győzelem: 100 - 0.

Persze, amint egy-egy hajója leesett Zolinak, lényegesen javultak a kilátásaim, így nem mondom azt, a győzelemhez nem kellett akkora szerencse, de a 100-0-hoz határozottan szükség volt rá.

670 MoV-om lett, és mint kiderült, egyetlen veretlen játékos mellett (Makfalvi Márton) 8 darab 4 győzelmes lesz, azaz a legrosszabb négy győzelmes be se fog jutni!

1 Makfalvi Márton 805 Scum Fenn Rau + Attanni Mindlink + Concord Dawn Protector + Autothrusters
Contracted Scout + Attanni Mindlink + Plasma Torpedoes + Extra Munitions + R4 Agromech
Contracted Scout + Attanni Mindlink + Plasma Torpedoes + Extra Munitions + R4 Agromech
(98)
2 Rafay János 800 Rebel Dash Rendar + Heavy Laser Cannon + Adaptability + Counter-Measures + Outrider + Rey
Miranda Doni + Twin Laser Turret + Extra Munitions + Advanced SLAM + Conner Net + Ion Bombs + Sabine Wren
(100)
3. Dervadelin Zoltán 750 Scum Concord Dawn Veteran + Attanni Mindlink + Concord Dawn Protector + Autothrusters
Asajj Ventress + Attanni Mindlink + Ketsu Onyo + Shadow Caster
Fenn Rau + Attanni Mindlink + Concord Dawn Protector + Autothrusters
(100)
4. Hruska Dávid 747 Scum Bossk + Veteran Instincts + Homing Missiles + K4 Security Droid + 4-Lom + Boba Fett + Inertial Dampeners + Guidance Chips
Dengar + Crack Shot + Plasma Torpedoes + K4 Security Droid + Unhinged Astromech + Guidance Chips + Punishing One
(100)
5. Tóth Benjámin 736 Rebel Hera Syndulla + Autoblaster Turret + Adaptability + Navigator
Miranda Doni + Twin Laser Turret + Extra Munitions + Plasma Torpedoes + Guidance Chips + Cluster Mines + Rey
Biggs Darklighter + R4-D6 + Integrated Astromech
6. Szabó András 719 Imperial The Inquisitor + Push the Limit + Proton Rockets + Tie/v1 + Autothrusters
Rear Admiral Chiraneau + Emperor Palpatine + Kylo Ren + Dauntless + Engine Upgrade + Veteran Instincts
(98)
7. Greiner Tamás 699 Scum Dengar + Expertise + Plasma Torpedoes + Extra Munitions + K4 Security Droid + Unhinged Astromech + Guidance Chips + Punishing One
Tel Trevura + Veteran Instincts + Plasma Torpedoes + Extra Munitions + K4 Security Droid + Unhinged Astromech + Guidance Chips
(98)
8. Sebők Richárd 670 Rebel Miranda Doni + Twin Laser Turret + Extra Munitions + Advanced SLAM + Ion Bombs + Cluster Mines + Sabine Wren
Dash Rendar + Outrider + Heavy Laser Cannon + Lone Wolf + Rey + Burnout SLAM + Smuggling Compartment
(100)
9. Lóczy Zoltán 666 Scum IG-88C + Attanni Mindlink + Heavy Laser Cannon + IG-2000 + Fire-Control System + Glitterstim + Autothrusters
IG-88B + Attanni Mindlink + Heavy Laser Cannon + IG-2000 + Fire-Control System + Glitterstim + Autothrusters
(100)

4, azaz négy MoV-val bekerültem a legjobb 8-ba! Egyharmad TIE-fighterrel többet lőttem le, mint Zoli. Igazából nagyon boldog vagyok, mert összejött maradéktalanul a terv, a Lone Wolf-ra a nap nagy részében sikerült figyelni.

Kaptam egy narancssárga Range 1-3 lőtávmérőt, ami színben jól harmonizál a meglévő, de nem FFG-s szettel.

A Top 32-es Engine upgrade is jól mutat a gyűjteményben, szeretem az alternatív rajzzal készült kártyákat. 

Még egy meccset megnyerve kaptam volna még egy Range 1-es és egy Range 1-2-es rulert! Ehhez nem kell megverni mást a CUT-ban, mint....

Makfalvi Marcit...

Oh...

A Top 8 listáról pár gondolat és a verseny végéről a folytatásban tájékozódhattok! Addig is...

Vörös Ötös, készenlétben!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr7512588185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása