(Több, mint) 1 éve mint Vörös Ötös

2017/12/23. - írta: Promie Motz

images.jpeg

Ez a bejegyzés egy klasszikusabb értelemben vett blogbejegyzés. Új olvasóknak jó eséllyel érdektelen. Ha ennek ellenére elolvasod, köszönóm szépen Neked!

Kicsit több, mint 1 éve indítottam a Vörös Ötös blogot. Nem sikerült az októberi (!!!) évfordulóra befejezni ezt a cikket.

Nagyon sok minden változott azóta az én, a játék és a magyar közösség életében.

Személyes dolgokkal itt annyira nem akarok traktálni senkit se, de szinte minden fronton kitűnően alakulnak a dolgok (egyedül azt nem tudom, mikor leszek doktora a matematikának).

X-Wing téren, az idei Liga szereplésem jobb lett, mint a tavalyi, még versenyben voltam a dobogó alsó két fokáért, majd a sima epicen egy váratlan második hellyel megszereztem a bronz érmet. Két Ligaforduló győzelmemből az egyik eszkalációs (ami 2015-ös, második X-Wing versenyem formátuma is volt, ahol nyertem), a másik pedig az első Store Championship volt hazánkban. Mindkettő jót tett a blogba vetett hitembe, hiszen főleg kompetitív oldalról közelítettem meg a dolgokat, de tavaly nem sikerült alátámasztani eredményekkel.

Emellett fontosnak érzem, hogy lényegesen különböző lázadó seregekkel értem el ezt. Egyetlen duplázásom, a sors fintora, éppen Bendzsi Braylen-Chopper listája az első és az utolsó fordulón.

17097696_1495651273780455_5549526530095941736_o.jpg

A külföldi versenyek tisztes helytállást hoztak, mindamellett, hogy hihetetlen élményt nyújtottak. Krakkói Regionálison a Top 16-ba bekerülés Benjamin Lee (2016 VB Top 8) legyőzésével egy remek pillanat volt az életemben, pedig eszméletlen stresszesen játszottam egy sztár ellen. Utána ezen aránylag túltettem magam és Birminghamben Tom Reed-et megtornáztattam a győzelméért és végül gratulált a Dash játékomhoz. Jól esik az elismerés 

A VASSAL Ligában is volt két divizió győzelmem 3 szezon alatt, így már másodosztályba kerültem a Top 40 játékis közé. Ettől azért tartok.

Idén, 2017-ben eddig 266 mérkőzést játszottam le, amiböl 75 VASSAL-on zajlott le (októberben is 243-nál tartottam. Fránya munka. Legalább van pénzem, hogy több hajóm legyen, amikkel nem játszok).  

h_tumblr_inline_ny4gwn6yUb1spg4o9_1280.png

Hogyan telt a blog élete?

Több mint 140 blogbejegyzés született, amiből persze sok a Red Squadron Podcast adás és még több a Vörös Ötös X-Wing videó. Most a munkakezdés mellett kicsit meg ritkult a menetrend.

Nagy örömmel láttam az elmúlt egy évben indult blogokat. Szerintem fontos a közónségnek, hogy ne csak egy, sok témában elfogult véleményt olvassanak. Szerintem így is voltak időszakok, amikor Dash idehaza lényegesen gyakoribb volt, mint külföldön az vizsgált idősávban. Ez van akkor,  ha egy új ember csak azt tudja olvasni, Dash milyen jó.

Láttunk egy (szerintem jó) Star Wars filmet.

Kijött a Wave 10, ami kicsit kevésbé volt eltalálva, Wave 11, ami sok szempontból felforgatta az állóvizet. Megjelent a Wave 12 és 13, amik miatt most szinte bármit ki lehet próbálni, kezdve a Trajector Simolatoros Sabineos B-Wingtől.

A kimogila Bullseye Firing Arc-ját még nem tanulták meg használni a legtöbb játékos. Így azt mondom továbbra is, lehet, hogy nagyon erős hajó lesz, de magas is lesz hozzá a "floor", a küszöb, a játékostudás szint, ami kell majd hozzá.

A Phantom II-essel a próbálkozás még mindig gyerekcipőben van, az egyedi pilóták lehet, hogy különböző időpontokban lesznek majd használhatóak a játék alakulásától függően.

Az Alpha Class Starwingekre igazán ráfeküdt a közösség. Átütő sikereket még nem préseltek ki belőlük, de könnyen lehet, hogy több van bennük, mint amit eddig láttunk.

Silencer és Kylo Ren. Remek hajó, de drága, és az egyik legnagyobb problémája lehet, hogy éppen az, nehéz 50-60 pontból melléjük jó kiséretet hozni.

Resistance Bomber. Hu, szűz terület, szerintem több egészen jól kéne, hogy működjön. De még ezzel nekem sincs tapasztalatom és olyan beszámolót se olvastam, amiben többet tett fel egyszerre egy játékos.

Gyertek a III. Két Ünnep Közötti X-Wing versenyre december 29-én, a nevezés ingyenes és az első 7 játékos ajándékokat kap. Január 2-án KEX lesz, aztán január 6-7 krakkói regionális megint. Még nem látom, mit is viszek majd. 2 frakció 5 listája közt vacillálok.

A meta változatos, az idő szép, a forralt bor meleg. Mi más kellhet még?

Kellemes ünnepeket!

Címkék: META
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr7313037888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása