Dash nélkül mit érek én?

2019/04/05. - írta: Promie Motz

rendar-cockpit2.jpg

2016 Endor System Open, Varsó. Dash-Eaden, 3-3.

2017 Yavin System Open, Birmingham. Dash-Miranda, 4-3.

2018 "Mandalore" System Open, Krakkó Dash-Poe, 1-2.

Szerintem sejthető egyfajta minta. 

2019. X-Wing 2.0. A Dash-Roark lista rövid tündöklése után (aminek egy nerf vetett véget) Dash jelenleg játszhatlannak tűnik.

2019. Yavin System Open, Milton Keyns. Becsült játékos létszám, 650 fő. A valaha volt legnagyobb X-Winges verseny. 2 új frakció, pont annyival a megjelenés után, hogy valami potenciálisan brutális kombót addig kitaláljanak, de az FFG még vészhelyzet esetén se tudjon beavatkozni.

Nekem meg hiányzik a kedvenc hajóm. Rémes pozícióban van. Bármelyin kis plusz trükk, interakció a haszontalanból átlökhetné a fenomenális kategóriába. Így bajban vannak a lázadók hosszú távon, hogy milyen legénységek, lövészek és új támogató pilótákat kaphatnak egyáltalán a jövőben.

Ellentétben mondjuk a Falconnal, az YT-2400-asról hiányzik a boost, helyette Roll akcióval bír. Dash legtöbb iterációjában szerettem azért boostolni vele, ez az akció jobban kivisz a tűzívekből.

Hamar elfogy a 10 élet, ha elkezdik lőni a hajót. Az a biztos, ha ránk se látnak.

A 2-3 hajós seregösszeállításban rendszeresen van 5 - 6-os kezdeményezésű hajó, és Dash nem szereti, ha egy mozgékony ász utána lép.

2 lövést szinte biztosan le kell adnia minden hajóra, ha nem többet. Egyszerű matek, hogy hamarabb elfogy még támogató hajóval a háta mögött is. Mert passzív kockamódosításból sincs elég neki, így valakinek tokenekkel kell etetnie ezt a bestiát. 

Ettől az egész olyan, mint az 1.0-ban a FennGhost listák, amikkel és amik ellen semszerettem játszani.

Dash halott? 

Szerintem felfelé bukott. A változtatások hatására erősebb lett, de használhatatlan, "felépíthetetlen" versenyen. Egy rosszabb listát talán meglephetne az 5 kockás trick shotos támadás, de szinte minden sereg sokkal többel lőne vissza.

Persze ezt ne vegyétek többnek, mint ami. Egy unalmas vonatúton panaszkodásnak. Meg kis izgalom a verseny előtt, szokásos analízis paralízis a változékony metajáték időszakában. 

Azért én szeretnék még a 2.0-ban dupla yt-2400ast reptetni és azzal érdemben versenyezni.

Vörös Ötös, készenlétben! 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosotos.blog.hu/api/trackback/id/tr3214734747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása