HXTC 2019 - Hungarian X-Wing Team Championship videók

2019/06/17. - írta: Promie Motz

Lezajlott a HXTC! Köszönöm mindenkinek, aki jött az eseményre! Nagyjából a nyeremények is elkészültek, pár fókuszt tokent leszámítva, amikről átmenetileg lemondott egy-egy csapat a többiek javára. Nagyon köszönöm a megértéseteket! Sokat akart a szarka, na. 

A videókról, hang, háttérzaj változó minőségű. Az első másfél videó/meccs rosszabb képminőséggel lett felvéve, amíg sikerült beüzemelni a régi kamerát. Kicsit fura, amikor megy a váltás, de utána jobban követhető, a harmadik meccstől meg kocka kamera is működik. Ahogy volt időm, néha frissítettem az állást. 

De, egy szó, mint száz, jöjjenek a meccsek!

Tovább komment

Kézifékkel a metajáték közepébe

2019/05/28. - írta: Promie Motz

 screenshot_20190420_124054.jpg

Nagyon fura és aránylag rövid beszámoló lesz ez a mai. A vasárnapi Ligafordulóra 2 órát sikerült aludni a felső szomszédom miatt, így az a 6 óra nettó X-Wingezés ma reggelre annyira összefolyt a fejemben, hogy az ellenfeleim neveit is csekkolnom kellett, ha biztosra akartam menni, kikkel is játszottam.
Szóval csak remélem, hogy nem voltam kellemetlen ellenfél. 
Tovább komment

Rövid beszámoló 2 versenyről, avagy Wedge, hazatértünk!

2019/05/09. - írta: Promie Motz

screenshot_20190420_131807.jpgÁltalában elég alaposan szoktam visszaemlékezni az X-Wing mérkőzéseimre. Na a mostani versenyre egy elég agyzsibbasztó formációval sikerült indulnom.

Wedge Antilles T-65 X-wing (80)

R2 Astromech + Servomotor S-foils + Afterburners + Proton Torpedoes + Outmaneuver

Luke Skywalker T-65 X-wing (110)

R2-D2 + Servomotor S-foils + Proton Torpedoes + Supernatural Reflexes + Afterburners

A probléma a fenti listával, hogy akkor két hajós, amikor az átlag hajószám a nemzetközi metában 4 fölé emelkedett szép lassan. És alapvetően egyik hajóm se "ász", nem dupla repozicionáló, 3 zöldkockás csoda.

Persze pont ezért  an Afterburners mindkét hajón, meg SupNat Lukeon. Robbanjon fel csak az ellenfél feje, hol lesznek a hajóim. 

Mit kell tudni tudni a listáról? Ezt eredetileg a lengyel Barthosz Wojkuckuruty (vagy hogy írja csaló "Ken" a nevét) kezdte el az idei VASSAL ligában használni, de aztán abbahagyta, amikor a mi Vitor Kuzminunk alaposan elverte. A hivatalos indoklás: túl fárasztó a lista egy egész versenyen át. Egy hiba 1 hajó könnyedén itt is, mint más seregekben. Csak itt az a lista fele. Ezután kicsit feledésbe került, de Phil GC (suchanxwinghipsteres arc) erre hivatkozva kezdte el a saját ámokfutását, miután már megvolt a VB meghívója, de még volt vagy 6 komoly versenye hátra.

Tovább komment

X-Wing Liga '19 IV. Forduló - Két rögzített mérkőzés.

2019/05/06. - írta: Promie Motz

A jelenlegi kamera önálló életet él. Ad egy, hogy a hangja se jó, de mostanában hol működik, hol nem, és nehéz rájönni az okára. Vagy nekem nem megy. Így történt, hogy folyamatos kűszködés mellett csak két mérkőzést sikerült rögzíteni a most vasárnapi X-Wing Ligából. 

A Vörös Ötös támogatásával egy új, jobb kamera összegyűjtésére adhatsz pénzt!

Vörös Ötös, készenlétben!

komment

HXTC - Hungarian X-Wing Team Championship nevezés

2019/05/01. - írta: Promie Motz

hxtc_19.png

Kezdetét veszi a HXTC, az első, és remélhetőleg rendszeressé váló magyar X-Wing csapatversenyre a nevezés!

Légy részese az egyedi élménynek, ami már évek óta egy komoly hajtóereje egyes X-Winges közösségeknek. Többek között az angol és az olasz eseményekre évek óta utaznak szerte Európából a résztvevők.

Tovább komment

HXTC - Hungarian X-Wing Team Championship szabályok

2019/04/28. - írta: Promie Motz

hxtc_19.png

A magyar csapat verseny, a HXTC szabályai az Egyesült Királyság Csapatverseny szabályait fogja használni.

2019.06.16. Hungarian X-Wing Team Championship, Budapest

Jelentkezés és Helyszín:  később.
Star Wars X-Wing, második kiadás Extended formátum.

Minden csapat 3 játékosból áll,és mindenki más frakciót hoz a 7 frakcióból.

Minden sereg 200 pontból építhető, az első és második kiadásban megjelent akadályokból (kivéve az epic akadályok) 3-at kell hozni a listához.

A Limitált szabály a  csapat 3 listájára együttesen érvényes.

Minden kör 75 perces lesz, plusz 10 perc a párosításokra. A játékosok elkezdhetik a meccseiket korábban is, a párosításra szánt 10 perc lejárta előtt, ha a két csapat kapitánya hamar kiválasztják a párosításaikat.

Csapatkapitányok

Minden csapat kiválaszt egy csapatkapitányt már a nevezésben

A csapatkapitány felelős a csapat eredményeinek a jegyzéséért. Amennyiben azoakt bejelentik, már nem módosíthatóak.

A csapatkapitányok vesznek részt a nap folyamán az esetleges csapatkapitányi megbeszéléseken.

Minden csapat összeadja a 3 listájának a pontösszegét.

A legkevesebb pontból érkező csapat választhat, hogy ők határozzák meg az első párosítást, vagy ők határozzák meg a második párosítást. A maradék 1-1 játékos alkotja a haramdik párosítást.

A játékokat hagyományosan játszuk, minden érvényes versenyszabállyal. Egyetlen különbség (UKTC szabályokhoz képest is), hogy a csapatkapitányok adhatnak általános utasításokat és információkat a csapattagoknak (játszon agresszívabban, mi lett a másik meccs vége, stb.), de nem mondhatnak konkrét taktikai elemeket (hogy most kell ezt a kártyát használnod, ne felejtsd el, ezt lépd, ne azt). Kötelező játék effektus mulasztását észlelve a csapatkapitánynak bírót kell hívnia.

Az a csapat nyer, aki a 3-ból legalább 2 meccset nyer meg. Ezért a nyertes csapat 1 Csapat Győzelem pontot kap, a vesztes csapat 0-t.

A csapatok a nyertes meccsekért Játék Pontokat kapnak (Game Point)

Margin of Victory-t a csapat 3 meccsének összegéből számítunk.

A döntetlen meccseket final salvo dönti el.

Az a csapat nyer, amelyiknek a legtöbb Csapat Győzelem pontja lesz a nap folyamán. Döntetlen esetén a döntő szempont a Játék Pontok száma, ha ez is megegyezik, utána jön a Mov.

A verseny előre láthatólag  5 fordulóig fog tartani. Ha ezután még valahol döntetlen lenne, akkor az érintett csapatokból mind a 3-3 játékos final salvo-zik. Amelyik játékos a legtöbb hit-kritet gurítja, az megnyeri az egész csapatának a final salvot.

In English, the rules of the UKTC are used except of the fact that team captains (and only team captains) can coach their teammates in general ways during the games such that they should play defensively or offensively for the rest of the game, tell them scores about and results of other matches. Team captains cannot tell exact strategies, or manouvers to their teammates nor can they remind their teammates about timing windows for effects. In the case that a team captains observes that some mandatory elements of the game was forgot, he must call a judge over.

 

komment